Kunnen wij je helpen?​

Waar kan ik mijn auto parkeren?

Voor zeven euro per nacht kun je je auto parkeren in IJmuiden op een afgesloten terrein bij de terminal. Ideaal als je op MiniCruise of op stedentrip naar Newcastle gaat. Je kunt tijdens je reservering deze optie bij je reis boeken. Ook telefonisch mogelijk via 0255 54 6666. Meer informatie lees je op de pagina havens en parkeren.

Kan ik een huisdier meenemen aan boord?

​​Ja, je mag een huisdier meenemen aan boord. Let op: dit is alleen mogelijk als je een auto meeneemt. Lees alle informatie op de pagina reizen met huisdieren.

Kan ik online inchecken?

Nee, het is niet mogelijk om online in te checken.

Je kunt op de heenreis inchecken bij de Felison Terminal in IJmuiden (Sluisplein 33). Voetpassagiers kunnen inchecken vanaf 14.30​ en dienen uiterlijk 16:45 in te checken. Autopassagiers kunnen vanaf 15:00 inchecken en dienen uiterlijk 16:45 in te checken.

Het schip vertrekt om 17.30 Nederlandse tijd.

Je kunt op de terugreis inchecken bij de International Ferry Terminal in North Shields (haven bij Newcastle, tyne & wear NE29 6EE) vanaf 14:30 tot uiterlijk 16:15 Engelse tijd. De tijden gelden voor auto- en voetpassagiers. Het schip vertrekt om 17.00 Engelse tijd.​

Waar kan ik actueel nieuws vinden?

​​Voor wijzigingen in het vaarschema, vertragingen of overige wijzigingen kun je terecht op onze actuele nieuwspagina.​

Bekijk all​e veelgestelde vragen

Wij zijn er voor je!

Korte vragen beantwoorden wij direct.
(geen boekingen, wijzigingen of annuleringen)

 ​

​​Antwoord binnen 3 werkdagen

Liever ​per e-mail? Wij antwoorden zo snel mogelijk
(Offertes aanvragen of specifieke wensen)

​​

Liever persoonlijk contact? 

T: +31 (0)255 54 6666 (NL) +32 (0)25-140199 (B)​ 
(ma-vr 09.00-17.00 uur)

​Snel antwoord op een korte vraag

Facebook & Twitter​
(geen boekingen, wijzigingen of annuleringen)

​Noodnummers

Alleen gebruiken in noodgevallen | Op werkdagen tot 17.30 uur - In het weekend van 9.00 uur tot 17.30 uur​
  • IJmuiden: +31 (0)255 54 6650​
  • Newcastle: +44 (0)191 293 6215
  • Engels Kanaal (voor de route Duinkerken, Calais - Dover en v.v.)​:+44 (0)208 127 8303​

Klachten, opmerk​ingen of complimenten

Wanneer je een klacht hebt, opmerking of een compliment wilt toesturen, kun je een e-mail sturen via nlklantenservice@dfds.com

Overige afdelingen:

Vracht 
DFDS Seaways B.V. 
Vulcaanweg 20 
3134 KL Vlaardingen​
T+31 (0)10 208 4304 ​  
@ferry.rotterdam@dfds.com​
Let op: de vrachtafdeling Dover is te ​bereiken via:
T+44 (0)1304 874 001 ​  
@dover.freightbookings@dfds.com

Finance

T+48 (0)61 658 9000
@accounts.nl@dfds.com
Groepsreizen
Vanaf 20 personen 
T: 0255 54 6644 
(ma-vr 09.00-17.00 uur) 
@nlgroups@dfds.com
Voor ​aanvragen m.b.t. het Engels kanaal:
@nlgroups.engelskanaal@dfds.com

Sales & marketing
T: 0255 54 6620 
(ma-vr 09.00-17.00 uur)   
@nlmarketing@dfds.com

​​​​